Modeļu biznesa cilvēktirdzniecības skandāls Latvijā, kas pēc vairāku gadu izmeklēšanas beidzot nonācis līdz tiesai. Uz apsūdzēto sola ir nonākusi nu jau slēgtas modeļu aģentūras http://www.managementvadītāja Olga Košikeviča, kura modeļu darbam Milānā vervējusi nepilngadīgas meitenes, taču izrādījies, ka uz darbu meitenes varēja pretendēt, tikai sniedzot seksa pakalpojumus (Tiesā atklājas modeļu biznesa aizkulises/Diena/12.03.2010.).
Tāpēc Latvijas lielākās modeļu aģentūras vienmēr ir uzsvērušas, ka – lai jaunās nepilngadīgās modeles varētu būt drošas, ka tās netiek iesaistītas kādos nelegālos darbos vai seksuāla rakstura pakalpojumu sniegšanā, vienmēr esot jāizvēlas pazīstamas aģentūras ar labu reputāciju.
Papildus informāciju par legālām modeļu aģentūrām var iegūt Latvijas Modeļu aģentu asociācijā, kā arī biedrībā EMTAKA, kas izveidota, lai informētu un aizsargātu modeļu tiesības.
Conclusion on eligible model agencies*:
A model has no contact with clients or sponsors of the event having obligation freely consented to preserve the morality conditions imposed by the modeling field.
Eligibility of the agency allows to the young person to be accepted as a model and present clothing creations on a catwalk. Model is the result of the professionalism of the agency specialists.
In the field of fashion, designers present their clothing creations on models (male of femail) whose morality can not be damage the image of the fashion house or of the designer. Nobody risks losing their customers because of a model’s immorality.
*EuroDEMOS Association/How to forestall the modern human traffic
Modeļu biznesa cilvēktirdzniecības skandāls Latvijā, kas pēc vairāku gadu izmeklēšanas beidzot nonācis līdz tiesai. Uz apsūdzēto sola ir nonākusi nu jau slēgtas modeļu aģentūras http://www.managementvadītāja Olga Košikeviča, kura modeļu darbam Milānā vervējusi nepilngadīgas meitenes, taču izrādījies, ka uz darbu meitenes varēja pretendēt, tikai sniedzot seksa pakalpojumus (Tiesā atklājas modeļu biznesa aizkulises/Diena/12.03.2010.).
Tāpēc Latvijas lielākās modeļu aģentūras vienmēr ir uzsvērušas, ka – lai jaunās nepilngadīgās modeles varētu būt drošas, ka tās netiek iesaistītas kādos nelegālos darbos vai seksuāla rakstura pakalpojumu sniegšanā, vienmēr esot jāizvēlas pazīstamas aģentūras ar labu reputāciju.
Papildus informāciju par legālām modeļu aģentūrām var iegūt Latvijas Modeļu aģentu asociācijā, kā arī biedrībā EMTAKA, kas izveidota, lai informētu un aizsargātu modeļu tiesības.
Conclusion on eligible model agencies*:
A model has no contact with clients or sponsors of the event having obligation freely consented to preserve the morality conditions imposed by the modeling field.
Eligibility of the agency allows to the young person to be accepted as a model and present clothing creations on a catwalk. Model is the result of the professionalism of the agency specialists.
In the field of fashion, designers present their clothing creations on models (male of femail) whose morality can not be damage the image of the fashion house or of the designer. Nobody risks losing their customers because of a model’s immorality.
*EuroDEMOS Association/How to forestall the modern human traffic